Proverbe 27:14

 "Binecuvântarea aproapelui cu glas tare dis-de-dimineață este privită ca un blestem"

Cum este posibil așa ceva? Cum să privești ceva atât de frumos ca un blestem? Mi-am pus și eu întrebarea acesta acum ceva timp, dar uitasem să meditez asupra ei. Astăzi, trecând prin cartea Proverbelor m-am oprit la acest verset și mi-am pus din nou întrebarea: "Se poate așa ceva?" Ei, uite că se poate!

Stăteam de vorba cu cineva acum ceva timp și mi-a spus: Ia gândește-te, sa te trezească cineva la 4 dimineața și să îți zică tare și bucuros la telefon: "Domnul să te binecuvinteze!". Nu știu ce reacție ar fi avut alți oameni, dar eu sigur nu eram atât de vesel. Ce-i drept, îi răspundeam și eu cu o binecuvântare, dar în inima mea numai eu și Dumnezeu știam ce e..

Azi am învățat un lucru, acela că la orice oră trebuie să fiu dispus sa binecuvântez și să raspund binecuvântarilor cu bucurie, chiar dacă uneori "strâmb din nas!"

Comentarii

Postări populare